APA:
کپیصراف، نسرین، یوسفی، خدیجه، مجلسی، فرشته، و نوری، کرامت اله. (1394). تعیین میزان اثر بخشی درمان ترکیبی دارو درمانی با متیل فنیدات و آموزش مدیریت روانی والدین چند وجهی بر عملکرد تحصیلی, مخالفت جویی و علائم رفتاری کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجهی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 22(138)، 32-44. SID. https://sid.ir/paper/10029/fa
Vancouver:
کپیصراف نسرین، یوسفی خدیجه، مجلسی فرشته، نوری کرامت اله. تعیین میزان اثر بخشی درمان ترکیبی دارو درمانی با متیل فنیدات و آموزش مدیریت روانی والدین چند وجهی بر عملکرد تحصیلی, مخالفت جویی و علائم رفتاری کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجهی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1394؛22(138):32-44. Available from: https://sid.ir/paper/10029/fa
IEEE:
کپینسرین صراف، خدیجه یوسفی، فرشته مجلسی، و کرامت اله نوری، “تعیین میزان اثر بخشی درمان ترکیبی دارو درمانی با متیل فنیدات و آموزش مدیریت روانی والدین چند وجهی بر عملکرد تحصیلی, مخالفت جویی و علائم رفتاری کودکان دبستانی مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کمبود توجهی،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 22، no. 138، pp. 32–44، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/10029/fa