APA:
کپیخلیلی، زهرا، خطیبان، مهناز، علی محمدی، ندا، مولوی وردنجانی، مهدی، تاپاک، لیلی، توحیدی، شهین، و مقدری کوشا، مهناز. (1400). مقایسه دو روش ارزشیابی تکوینی بر رضایتمندی و یادگیری مهارتهای بالینی در دانشجویان پرستاری. آموزش پرستاری، 10(5 )، 42-52. SID. https://sid.ir/paper/1005791/fa
Vancouver:
کپیخلیلی زهرا، خطیبان مهناز، علی محمدی ندا، مولوی وردنجانی مهدی، تاپاک لیلی، توحیدی شهین، مقدری کوشا مهناز. مقایسه دو روش ارزشیابی تکوینی بر رضایتمندی و یادگیری مهارتهای بالینی در دانشجویان پرستاری. آموزش پرستاری[Internet]. 1400؛10(5 ):42-52. Available from: https://sid.ir/paper/1005791/fa
IEEE:
کپیزهرا خلیلی، مهناز خطیبان، ندا علی محمدی، مهدی مولوی وردنجانی، لیلی تاپاک، شهین توحیدی، و مهناز مقدری کوشا، “مقایسه دو روش ارزشیابی تکوینی بر رضایتمندی و یادگیری مهارتهای بالینی در دانشجویان پرستاری،” آموزش پرستاری، vol. 10، no. 5 ، pp. 42–52، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1005791/fa