APA:
کپیبراتی، زهرا، سپاه منصور، مژگان، و رادفر، شکوفه. (1400). مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی مبتنی بر واقعیت مجازی با توان بخشی شناختی کلاسیک بر بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی. مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)، 24(5 (پیاپی 153) )، 688-703. SID. https://sid.ir/paper/1009049/fa
Vancouver:
کپیبراتی زهرا، سپاه منصور مژگان، رادفر شکوفه. مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی مبتنی بر واقعیت مجازی با توان بخشی شناختی کلاسیک بر بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی. مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)[Internet]. 1400؛24(5 (پیاپی 153) ):688-703. Available from: https://sid.ir/paper/1009049/fa
IEEE:
کپیزهرا براتی، مژگان سپاه منصور، و شکوفه رادفر، “مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی مبتنی بر واقعیت مجازی با توان بخشی شناختی کلاسیک بر بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی،” مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)، vol. 24، no. 5 (پیاپی 153) ، pp. 688–703، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1009049/fa