APA:
کپیبیان فر، فاطمه، ملکی، حسن، سیف، علی اکبر، و دلاور، علی. (1389). تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر بازده های عاطفی یادگیری در دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارایه مدل. مطالعات برنامه درسی، 5(17)، 57-85. SID. https://sid.ir/paper/101070/fa
Vancouver:
کپیبیان فر فاطمه، ملکی حسن، سیف علی اکبر، دلاور علی. تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر بازده های عاطفی یادگیری در دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارایه مدل. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1389؛5(17):57-85. Available from: https://sid.ir/paper/101070/fa
IEEE:
کپیفاطمه بیان فر، حسن ملکی، علی اکبر سیف، و علی دلاور، “تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر بازده های عاطفی یادگیری در دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارایه مدل،” مطالعات برنامه درسی، vol. 5، no. 17، pp. 57–85، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101070/fa