مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,618
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

939
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه ابعاد برنامه درسی پنهان روش های تدریس معلمان سال اول متوسطه شهر اردبیل از نظر دانش آموزان دختر

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 76

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, مطالعه و مقایسه ابعاد برنامه درسی پنهان (پیامدهای منفی) روش های تدریس معلمان سال اول متوسطه شهر اردبیل در دروس زیست شناسی, ریاضی و ادبیات از نظر دانش آموزان دختر در سال تحصیلی 91-1390 بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر نواحی 1 و 2 در حال تحصیل در پایه اول متوسطه برابر با 4105 نفر می باشد. با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه دانش آموزان 352 نفر تعیین شد و از روش نمونه گیری خوشه ای برای انتخاب نمونه ها استفاده شد. ابزار مورد استفاده پرسشنامه محقق ساخته بوده است که از روایی و پایایی لازم برخوردار بودند. روش های آماری مورد استفاده شامل آمار توصیفی و آمار استنباطی و آزمون تحلیل واریانس چند متغیره (MANOVA) می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    علیزاده نیری، سحر، و ادیب، یوسف. (1392). مطالعه ابعاد برنامه درسی پنهان روش های تدریس معلمان سال اول متوسطه شهر اردبیل از نظر دانش آموزان دختر. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 6(23)، 55-76. SID. https://sid.ir/paper/183606/fa

    Vancouver: کپی

    علیزاده نیری سحر، ادیب یوسف. مطالعه ابعاد برنامه درسی پنهان روش های تدریس معلمان سال اول متوسطه شهر اردبیل از نظر دانش آموزان دختر. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1392؛6(23):55-76. Available from: https://sid.ir/paper/183606/fa

    IEEE: کپی

    سحر علیزاده نیری، و یوسف ادیب، “مطالعه ابعاد برنامه درسی پنهان روش های تدریس معلمان سال اول متوسطه شهر اردبیل از نظر دانش آموزان دختر،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 6، no. 23، pp. 55–76، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183606/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا