APA:
کپیفرحمند، سهیلا، و فولادچنگ، محبوبه. (1396). تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده: نقش واسطه ای ابرازگری هیجانی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 13(51)، 257-269. SID. https://sid.ir/paper/101337/fa
Vancouver:
کپیفرحمند سهیلا، فولادچنگ محبوبه. تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده: نقش واسطه ای ابرازگری هیجانی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1396؛13(51):257-269. Available from: https://sid.ir/paper/101337/fa
IEEE:
کپیسهیلا فرحمند، و محبوبه فولادچنگ، “تبیین علی سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده: نقش واسطه ای ابرازگری هیجانی،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 13، no. 51، pp. 257–269، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101337/fa