APA:
کپیمحمدعلی پور، زهره، بحرینیان، سیدعبدالمجید، و اصغرنژاد فربد، علی اصغر. (1400). مقایسه اثربخشی آموزش تغییرات سبک زندگی و مولفه های روان شناسی مثبت گرا بر خودکارآمدی, انتظارات پیامد و سلامت روانی دانشجویان. مطالعات ناتوانی، 11(1 (پیاپی 19) )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/1029719/fa
Vancouver:
کپیمحمدعلی پور زهره، بحرینیان سیدعبدالمجید، اصغرنژاد فربد علی اصغر. مقایسه اثربخشی آموزش تغییرات سبک زندگی و مولفه های روان شناسی مثبت گرا بر خودکارآمدی, انتظارات پیامد و سلامت روانی دانشجویان. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1400؛11(1 (پیاپی 19) ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/1029719/fa
IEEE:
کپیزهره محمدعلی پور، سیدعبدالمجید بحرینیان، و علی اصغر اصغرنژاد فربد، “مقایسه اثربخشی آموزش تغییرات سبک زندگی و مولفه های روان شناسی مثبت گرا بر خودکارآمدی, انتظارات پیامد و سلامت روانی دانشجویان،” مطالعات ناتوانی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 19) ، pp. 0–0، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1029719/fa