APA:
کپیاسفندیاری، شهرام، محمودی، عسگر، و داوری بینا، مهران. (1399). مدل تبیینی به عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: برداشت زبان آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی. افق های زبان، 4(2 (8))، 261-286. SID. https://sid.ir/paper/1033547/fa
Vancouver:
کپیاسفندیاری شهرام، محمودی عسگر، داوری بینا مهران. مدل تبیینی به عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: برداشت زبان آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی. افق های زبان[Internet]. 1399؛4(2 (8)):261-286. Available from: https://sid.ir/paper/1033547/fa
IEEE:
کپیشهرام اسفندیاری، عسگر محمودی، و مهران داوری بینا، “مدل تبیینی به عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: برداشت زبان آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی،” افق های زبان، vol. 4، no. 2 (8)، pp. 261–286، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1033547/fa