APA:
کپیپاکزاد، محبوبه، فرامرزی، سالار، و قمرانی، امیر. (1393). اثربخشی آموزش مادران بر اساس مدل فرزندپروری مثبت بر میزان علائم اختلالات رفتاری دانش آموزان ناشنوا. (شنوایی شناسی) auditory and vestibular research، 23(4)، 77-83. SID. https://sid.ir/paper/106372/fa
Vancouver:
کپیپاکزاد محبوبه، فرامرزی سالار، قمرانی امیر. اثربخشی آموزش مادران بر اساس مدل فرزندپروری مثبت بر میزان علائم اختلالات رفتاری دانش آموزان ناشنوا. (شنوایی شناسی) auditory and vestibular research[Internet]. 1393؛23(4):77-83. Available from: https://sid.ir/paper/106372/fa
IEEE:
کپیمحبوبه پاکزاد، سالار فرامرزی، و امیر قمرانی، “اثربخشی آموزش مادران بر اساس مدل فرزندپروری مثبت بر میزان علائم اختلالات رفتاری دانش آموزان ناشنوا،” (شنوایی شناسی) auditory and vestibular research، vol. 23، no. 4، pp. 77–83، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/106372/fa