APA:
کپیرضاییان، علی، هادی زاده مقدم، اکرم، و نائیجی، محمدجواد. (1390). طراحی و تبیین الگوی رضایت بیماران در بیمارستانها: با تاکید بر نقش هوش عاطفی, هوش معنوی و هیجان پذیری کادرهای درمانی. بیمارستان، 10(3 (مسلسل 38))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/106746/fa
Vancouver:
کپیرضاییان علی، هادی زاده مقدم اکرم، نائیجی محمدجواد. طراحی و تبیین الگوی رضایت بیماران در بیمارستانها: با تاکید بر نقش هوش عاطفی, هوش معنوی و هیجان پذیری کادرهای درمانی. بیمارستان[Internet]. 1390؛10(3 (مسلسل 38)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/106746/fa
IEEE:
کپیعلی رضاییان، اکرم هادی زاده مقدم، و محمدجواد نائیجی، “طراحی و تبیین الگوی رضایت بیماران در بیمارستانها: با تاکید بر نقش هوش عاطفی, هوش معنوی و هیجان پذیری کادرهای درمانی،” بیمارستان، vol. 10، no. 3 (مسلسل 38)، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/106746/fa