مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

323
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

203
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی وضعیت شیوه های املاگویی در دانش آموزان دوره ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 37

چکیده

 املا از جمله مهارت های آموزشی و نوشتنی بسیار مهمی است که نیاز به پرداز های متعدد ذهنی دارد. نقص در هر بخش یا فرآیند می تواند منجر به یک خطای نوشتاری شود, شناسایی خطاهای شایع می تواند به فهم بهتر علل این خطا ها و ارائه ی راهکارهای مؤثر برای از بین بردن آنها در کودکان ابتدایی کمک شایانی کند. در این مقاله سعی شده است, که بیشتر روش های املا و املا نویسی مورد علاقه دانش آموزان ابتدایی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. با توجه به این مقاله می توان گفت که دانش آموزان و معلمان تمایل بیشتری نسبت به املا گویی سنتی دارند و املای تقریری را ترجیح می دهند. ولی دانش آموزان بیشتر به شیوه املای غلط یابی علاقه دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button