APA:
کپیدانا، امیر، و رضایی، روناک. (1401). اثربخشی آموزش تمرینات تعادلی بر تعادل ایستا و توجه انتخابی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعال. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 9(1 )، 151-163. SID. https://sid.ir/paper/1074487/fa
Vancouver:
کپیدانا امیر، رضایی روناک. اثربخشی آموزش تمرینات تعادلی بر تعادل ایستا و توجه انتخابی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعال. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1401؛9(1 ):151-163. Available from: https://sid.ir/paper/1074487/fa
IEEE:
کپیامیر دانا، و روناک رضایی، “اثربخشی آموزش تمرینات تعادلی بر تعادل ایستا و توجه انتخابی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعال،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 9، no. 1 ، pp. 151–163، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1074487/fa