APA:
کپیگلشنی، فرزانه، ، فریز طاهری کیا، و آریا، کیومرث. (1401). تبیین مدل بازاریابی سلامت دیجیتال در کسب حمایت خیرین سلامت از نهادهای عام المنفعه. اخلاق پزشکی، 16(47 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/1120456/fa
Vancouver:
کپیگلشنی فرزانه، فریز طاهری کیا، آریا کیومرث. تبیین مدل بازاریابی سلامت دیجیتال در کسب حمایت خیرین سلامت از نهادهای عام المنفعه. اخلاق پزشکی[Internet]. 1401؛16(47 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/1120456/fa
IEEE:
کپیفرزانه گلشنی، فریز طاهری کیا ، و کیومرث آریا، “تبیین مدل بازاریابی سلامت دیجیتال در کسب حمایت خیرین سلامت از نهادهای عام المنفعه،” اخلاق پزشکی، vol. 16، no. 47 ، pp. 00–00، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1120456/fa