APA:
کپیجهانگیری، نادر، و روحی، زهرا. (1386). مقایسه الگوی برتری جانبی فرآیند درک شنیداری زبانی در کودکان با سندرم داون و کودکان طبیعی
. مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))، 40(4 (پی در پی 159))، 135-152. SID. https://sid.ir/paper/11206/fa
Vancouver:
کپیجهانگیری نادر، روحی زهرا. مقایسه الگوی برتری جانبی فرآیند درک شنیداری زبانی در کودکان با سندرم داون و کودکان طبیعی
. مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))[Internet]. 1386؛40(4 (پی در پی 159)):135-152. Available from: https://sid.ir/paper/11206/fa
IEEE:
کپینادر جهانگیری، و زهرا روحی، “مقایسه الگوی برتری جانبی فرآیند درک شنیداری زبانی در کودکان با سندرم داون و کودکان طبیعی
،” مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))، vol. 40، no. 4 (پی در پی 159)، pp. 135–152، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/11206/fa