APA:
کپیخرم آبادی، یداله، دلاور، علی، و فرخی، نورعلی. (1388). تاثیر ترکیبی روش های سنجش جایگزین (عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 5(15)، 87-107. SID. https://sid.ir/paper/112138/fa
Vancouver:
کپیخرم آبادی یداله، دلاور علی، فرخی نورعلی. تاثیر ترکیبی روش های سنجش جایگزین (عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1388؛5(15):87-107. Available from: https://sid.ir/paper/112138/fa
IEEE:
کپییداله خرم آبادی، علی دلاور، و نورعلی فرخی، “تاثیر ترکیبی روش های سنجش جایگزین (عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 5، no. 15، pp. 87–107، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112138/fa