APA:
کپیمحمدیان، کویستان، پیری، موسی، و حبیبی کلیبر، رامین. (1395). تعیین نیمرخ های دانش آموزان بر اساس مولفه های کمک خواهی, ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 12(40)، 47-67. SID. https://sid.ir/paper/112146/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان کویستان، پیری موسی، حبیبی کلیبر رامین. تعیین نیمرخ های دانش آموزان بر اساس مولفه های کمک خواهی, ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛12(40):47-67. Available from: https://sid.ir/paper/112146/fa
IEEE:
کپیکویستان محمدیان، موسی پیری، و رامین حبیبی کلیبر، “تعیین نیمرخ های دانش آموزان بر اساس مولفه های کمک خواهی, ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 12، no. 40، pp. 47–67، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112146/fa