APA:
کپیمفتخری حاجی میرزایی، شیوا، اسدزاده، حسن، و کریمی، یوسف. (1389). اثر آموزش راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 6(18)، 103-127. SID. https://sid.ir/paper/112165/fa
Vancouver:
کپیمفتخری حاجی میرزایی شیوا، اسدزاده حسن، کریمی یوسف. اثر آموزش راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1389؛6(18):103-127. Available from: https://sid.ir/paper/112165/fa
IEEE:
کپیشیوا مفتخری حاجی میرزایی، حسن اسدزاده، و یوسف کریمی، “اثر آموزش راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظه فعال دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 6، no. 18، pp. 103–127، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112165/fa