APA:
کپیمحمدی فر، محمدعلی، نجفی، محمود، رزم آرا، صمد، و محمدزاده، علی. (1390). تاثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 7(20)، 33-49. SID. https://sid.ir/paper/112174/fa
Vancouver:
کپیمحمدی فر محمدعلی، نجفی محمود، رزم آرا صمد، محمدزاده علی. تاثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛7(20):33-49. Available from: https://sid.ir/paper/112174/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی محمدی فر، محمود نجفی، صمد رزم آرا، و علی محمدزاده، “تاثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 7، no. 20، pp. 33–49، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112174/fa