APA:
کپیاشرف زاده، توحید، عیسی زادگان، علی، و میکاییلی منیع، فرزانه. (1398). الگوی علی روابط بین باورهای معرفت شناختی و مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(53 )، 51-72. SID. https://sid.ir/paper/112223/fa
Vancouver:
کپیاشرف زاده توحید، عیسی زادگان علی، میکاییلی منیع فرزانه. الگوی علی روابط بین باورهای معرفت شناختی و مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(53 ):51-72. Available from: https://sid.ir/paper/112223/fa
IEEE:
کپیتوحید اشرف زاده، علی عیسی زادگان، و فرزانه میکاییلی منیع، “الگوی علی روابط بین باورهای معرفت شناختی و مهارت های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 53 ، pp. 51–72، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112223/fa