مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

39
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

19
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی الگوی پیش زمینه های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت

صفحات

 صفحه شروع 4031 | صفحه پایان 4044

چکیده

 مقدمه: گردشگری سلامت یکی از صنعت های روبه رشد دنیاست. از این رو هدف اصلی این پژوهش واکاوی الگوی پیش زمینه های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت بوده است. روش کار: در این تحقیق پژوهشگر از رویکرد ترکیبی استفاده کرده است. برای این منظور, در مطالعه اول, برای شناخت مؤلفه های الگوی پیش زمینه های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت از رویکرد داده بنیاد و در مطالعه دوم, به آزمون مدل با استفاده از روش کمی پرداخته شده است. ابزار جمع آوری داده های مورد نیاز در مطالعه اول, پروتکل و مصاحبه عمیق, با هیجده مدیر بیمارستان بین الملل و در مرحله بعد, داده های مورد نیاز بین 384 بیمار توزیع و نتایج توسط نرم افزار ایموس تحلیل شده است. نتایج: محقق با انجام هجده مصاحبه به اشباع نظری و در نهایت 250 کد باز استخراج و بر اساس دیدگاه اشتروس و کوربین تحلیل و نتایج را در قالب شش بعد اصلی و سی بعد فرعی ارائه شده است. نتیجه گیری: محقق تحقیق خود را در قالب یک مدل شامل شش بعد؛ گردشگری سلامت, ارزش ویژه برند مرکز سلامت, تبلیغات شفاهی, کیفیت خدمات درمانی, گردشگری حلال و نهایتا وفاداری به برند مرکز گردشگری سلامت و سی بعد فرعی ارائه کرده است. همچنین نتایج تحقیق نشان داده است که رضایت از کیفیت درمان و کادر پزشکی و اقامتگاه بیمار و همر اهی تاثیر مثبت و معناداری بر افزایش تبلیغات شفاهی از بیمارستان و مراکز درمانی گردشگری سلامت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    پاکیا، میر محمد، شیرازی، حسین، غفاری آشتیانی، پیمان، و جنتی فر، حسین. (1401). واکاوی الگوی پیش زمینه های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 65(5 )، 4031-4044. SID. https://sid.ir/paper/1122729/fa

    Vancouver: کپی

    پاکیا میر محمد، شیرازی حسین، غفاری آشتیانی پیمان، جنتی فر حسین. واکاوی الگوی پیش زمینه های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1401؛65(5 ):4031-4044. Available from: https://sid.ir/paper/1122729/fa

    IEEE: کپی

    میر محمد پاکیا، حسین شیرازی، پیمان غفاری آشتیانی، و حسین جنتی فر، “واکاوی الگوی پیش زمینه های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 65، no. 5 ، pp. 4031–4044، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1122729/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button