APA:
کپیقدیری، پروین، اسدزاده، حسن، و درتاج، فریبرز. (1389). بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 6(19)، 115-137. SID. https://sid.ir/paper/112277/fa
Vancouver:
کپیقدیری پروین، اسدزاده حسن، درتاج فریبرز. بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1389؛6(19):115-137. Available from: https://sid.ir/paper/112277/fa
IEEE:
کپیپروین قدیری، حسن اسدزاده، و فریبرز درتاج، “بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 6، no. 19، pp. 115–137، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112277/fa