APA:
کپیقاسمی، نسرین، یعقوبی، ابوالقاسم، تقوایی، داود، و زنگنه مطلق، فیروزه. (1401). اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی-شناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و جهت گیری هدف تبحری دانش آموزان ابتدایی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 29(8 )، 155-165. SID. https://sid.ir/paper/1123307/fa
Vancouver:
کپیقاسمی نسرین، یعقوبی ابوالقاسم، تقوایی داود، زنگنه مطلق فیروزه. اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی-شناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و جهت گیری هدف تبحری دانش آموزان ابتدایی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1401؛29(8 ):155-165. Available from: https://sid.ir/paper/1123307/fa
IEEE:
کپینسرین قاسمی، ابوالقاسم یعقوبی، داود تقوایی، و فیروزه زنگنه مطلق، “اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی-شناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و جهت گیری هدف تبحری دانش آموزان ابتدایی،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 29، no. 8 ، pp. 155–165، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1123307/fa