مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

55
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

22
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی و ارزیابی اثربخشی آن بر تنظیم هیجان و بازداری پاسخ در نوجوانان مبتلابه چاقی

صفحات

 صفحه شروع 617 | صفحه پایان 628

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رمضانعلی زاده، زهرا، شریفی درآمدی، پرویز، رفیعی پور، امین، و عسگری، محمد. (1401). تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی و ارزیابی اثربخشی آن بر تنظیم هیجان و بازداری پاسخ در نوجوانان مبتلابه چاقی. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 65(2 )، 617-628. SID. https://sid.ir/paper/1123890/fa

    Vancouver: کپی

    رمضانعلی زاده زهرا، شریفی درآمدی پرویز، رفیعی پور امین، عسگری محمد. تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی و ارزیابی اثربخشی آن بر تنظیم هیجان و بازداری پاسخ در نوجوانان مبتلابه چاقی. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1401؛65(2 ):617-628. Available from: https://sid.ir/paper/1123890/fa

    IEEE: کپی

    زهرا رمضانعلی زاده، پرویز شریفی درآمدی، امین رفیعی پور، و محمد عسگری، “تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی و ارزیابی اثربخشی آن بر تنظیم هیجان و بازداری پاسخ در نوجوانان مبتلابه چاقی،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 65، no. 2 ، pp. 617–628، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1123890/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button