Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,226
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

589
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان خشم حالت معلمان مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه شهر سنندج

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 54

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یوسفی، فایق، آزادی، نمامعلی، تیموری، پروانه، کهزادی، شادی، باقری، شراره، و خاصی، بیتا. (1394). بررسی میزان خشم حالت معلمان مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه شهر سنندج. علوم پزشکی زانکو، 16(50)، 47-54. SID. https://sid.ir/paper/113192/fa

    Vancouver: کپی

    یوسفی فایق، آزادی نمامعلی، تیموری پروانه، کهزادی شادی، باقری شراره، خاصی بیتا. بررسی میزان خشم حالت معلمان مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه شهر سنندج. علوم پزشکی زانکو[Internet]. 1394؛16(50):47-54. Available from: https://sid.ir/paper/113192/fa

    IEEE: کپی

    فایق یوسفی، نمامعلی آزادی، پروانه تیموری، شادی کهزادی، شراره باقری، و بیتا خاصی، “بررسی میزان خشم حالت معلمان مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه شهر سنندج،” علوم پزشکی زانکو، vol. 16، no. 50، pp. 47–54، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/113192/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا