مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,267
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

598
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش رضایت مندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری

صفحات

 صفحه شروع 212 | صفحه پایان 244

چکیده

 اکثر کاربران شبکه جهانی اینترنت از آن به عنوان ابزاری در خدمت انتخاب هر چه بهتر استفاده می کنند. آن ها در آینده ترجیح خواهند داد, از آن دسته «پایگاه های اطلاع رسانی» بازدید کنند که معتبر و قابل اعتماد هستند. برای پاسخ گویی به انتظارات و کسب رضایت کاربران, کسب و کارهای «بر خط» شبکه جهانی نیازمند معرفی پایگاه های اطلاع رسانی خود به عنوان «نشان تجاری» هستند. هدف این پروژه سنجش رضایتمندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی دارای نشان تجاری است. پژوهش حاضر, مورد کاوی روی گروه شرکت های «فن آور» تمرکز کرده استوسپس با بررسی عوامل کلیدی مدنظر مشتریان, به ارزیابی عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی تجاری پرداخته و منابع دارا بودن نشان تجاری معتبر و شناخته شده در بازار را با تجزیه و تحلیل معیارها و شاخص های عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری مورد بررسی و تبیین قرار داده است. در پایان نیز مدلی برای سنجش رضایتمندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یزدان پناه، احمدعلی، و حاجی کریمی، عباسعلی. (1387). سنجش رضایت مندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 7(28)، 212-244. SID. https://sid.ir/paper/115518/fa

    Vancouver: کپی

    یزدان پناه احمدعلی، حاجی کریمی عباسعلی. سنجش رضایت مندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1387؛7(28):212-244. Available from: https://sid.ir/paper/115518/fa

    IEEE: کپی

    احمدعلی یزدان پناه، و عباسعلی حاجی کریمی، “سنجش رضایت مندی الکترونیکی از عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی به عنوان نشان تجاری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 7، no. 28، pp. 212–244، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115518/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button