APA:
کپیبندریان، رضا. (1388). مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی. علوم مدیریت ایران، 4(15)، 117-144. SID. https://sid.ir/paper/130321/fa
Vancouver:
کپیبندریان رضا. مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1388؛4(15):117-144. Available from: https://sid.ir/paper/130321/fa
IEEE:
کپیرضا بندریان، “مدلی برای ارزشیابی و قیمت گذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی،” علوم مدیریت ایران، vol. 4، no. 15، pp. 117–144، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130321/fa