مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

741
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

770
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده

صفحات

 صفحه شروع 103 | صفحه پایان 118

چکیده

 این مطالعه به اثرات الگوهای ارتباطی خانواده (FCP) در سبک های تصمیم گیری مصرف کننده کودکان و نفوذ در تصمیم گیری خرید خانواده بر رابطه بین محتوای احساسی پیام و نیت رفتاری خرید درکودکان بررسی شده است. این تحقیق به لحاظ هدف, کاربردی و به لحاظ روش توصیفی-پیمایشی است. تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش با نرم افزار 21 Spss از روش رگرسیون سلسله مراتبی چندگانه استفاده شده است. یافته ها حاکی از آن است که محتوای احساسی پیام بر نیت رفتاری خرید و همچنین سبک ارتباطی خانواده بر رابطه بین محتوای احساسی پیام و نیت رفتاری خرید تأثیر مثبت و معنی داری دارد اما این سبک ارتباطی رابطه موجود را تعدیل نمی کند. از طرفی احساس لذت و انگیختگی پیام هر یک به عنوان ابعاد محتوای احساسی پیام بر وفاداری به خرید که تنها بعد نیت رفتاری می باشد اثر مثبتی دارند. نتایج حاصل نشان می دهد که سبک ارتباطی مفهوم گرا / اجتماعی گرا تنها رابطه ی بین احساس لذت پیام و وفاداری به خرید را تعدیل می کند وشدت این رابطه را افزایش می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خادمی گراشی، مهدی، و نوروزی، مهناز. (1396). تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(3 (پیاپی 31) )، 103-118. SID. https://sid.ir/paper/115532/fa

    Vancouver: کپی

    خادمی گراشی مهدی، نوروزی مهناز. تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(3 (پیاپی 31) ):103-118. Available from: https://sid.ir/paper/115532/fa

    IEEE: کپی

    مهدی خادمی گراشی، و مهناز نوروزی، “تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 3 (پیاپی 31) ، pp. 103–118، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115532/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button