APA:
کپیخادمی گراشی، مهدی، و نوروزی، مهناز. (1396). تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(3 (پیاپی 31) )، 103-118. SID. https://sid.ir/paper/115532/fa
Vancouver:
کپیخادمی گراشی مهدی، نوروزی مهناز. تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(3 (پیاپی 31) ):103-118. Available from: https://sid.ir/paper/115532/fa
IEEE:
کپیمهدی خادمی گراشی، و مهناز نوروزی، “تأثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک: تحلیل نقش تعدیلگر سبک ارتباطی خانواده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 3 (پیاپی 31) ، pp. 103–118، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115532/fa