APA:
کپیشیرکوند، سعید، خانلری، امیر، و حسینی، مهسا. (1396). تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(2 (پیاپی 30) )، 33-47. SID. https://sid.ir/paper/115535/fa
Vancouver:
کپیشیرکوند سعید، خانلری امیر، حسینی مهسا. تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(2 (پیاپی 30) ):33-47. Available from: https://sid.ir/paper/115535/fa
IEEE:
کپیسعید شیرکوند، امیر خانلری، و مهسا حسینی، “تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 33–47، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115535/fa