APA:
کپیعزیزی، شهریار، قنبرزاده میاندهی، رضا، و فخارمنش، سینا. (1391). ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهش های مدیریت در ایران، 16(4 (پیاپی 77))، 105-123. SID. https://sid.ir/paper/391443/fa
Vancouver:
کپیعزیزی شهریار، قنبرزاده میاندهی رضا، فخارمنش سینا. ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1391؛16(4 (پیاپی 77)):105-123. Available from: https://sid.ir/paper/391443/fa
IEEE:
کپیشهریار عزیزی، رضا قنبرزاده میاندهی، و سینا فخارمنش، “ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 16، no. 4 (پیاپی 77)، pp. 105–123، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/391443/fa