مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,884
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,206
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 123

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، شهریار، قنبرزاده میاندهی، رضا، و فخارمنش، سینا. (1391). ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهش های مدیریت در ایران، 16(4 (پیاپی 77))، 105-123. SID. https://sid.ir/paper/391443/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی شهریار، قنبرزاده میاندهی رضا، فخارمنش سینا. ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1391؛16(4 (پیاپی 77)):105-123. Available from: https://sid.ir/paper/391443/fa

    IEEE: کپی

    شهریار عزیزی، رضا قنبرزاده میاندهی، و سینا فخارمنش، “ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 16، no. 4 (پیاپی 77)، pp. 105–123، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/391443/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا