APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، و محمدامینی، طیبه. (1396). رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(2 (پیاپی 30) )، 89-108. SID. https://sid.ir/paper/115537/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، محمدامینی طیبه. رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(2 (پیاپی 30) ):89-108. Available from: https://sid.ir/paper/115537/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، و طیبه محمدامینی، “رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 89–108، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115537/fa