مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,304
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

970
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 108

چکیده

 ارائه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات در بانک, تأثیر زیادی بر میزان رضایت مشتریان دارد. هدف پژوهش حاضر, بررسی رابطه میان خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان «بانک ملت» در شهر تهران است. الگوی پژوهش نسخه ای توسعه یافته از پژوهش های کاسیم و اسیاه عبداله (2010) و چنو همکاران (2012), است. پژوهش حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها, توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش, مشتریان بانک ملت در شعبه های منطقه 3 شهر تهران است که از این جامعه آماری نمونه ای 400 نفره انتخاب شد. برای آزمون فرضیه ها از الگوی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی و نرم افزارهای SPSS و PLS استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت مشتریان از بانک, سطح اعتماد و وفاداری آن ها از بانک رابطه دارد و از میان 13 فرضیه موجود, 10 فرضیه تأیید شد. در این پژوهش متغیر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با سطح اطمینان 99 درصد بیشترین تأثیر را بر درک از منصفانه بودن خدمات بانک داشته است و متغیر اعتماد مشتریان در سطح اطمینان 95 درصد کمترین رابطه با متغیر خدمات منصفانه را داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی علویجه، محمدرضا، و محمدامینی، طیبه. (1396). رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(2 (پیاپی 30) )، 89-108. SID. https://sid.ir/paper/115537/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی علویجه محمدرضا، محمدامینی طیبه. رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(2 (پیاپی 30) ):89-108. Available from: https://sid.ir/paper/115537/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا کریمی علویجه، و طیبه محمدامینی، “رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 89–108، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115537/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا