مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,557
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,121
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 24

چکیده

 این پژوهش با هدف ارزیابی سبک های تصمیم گیری مدل اسپرولز و کندال در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای سپه شهر تهران سوال اصلی این پژوهش به این صورت مطرح شد که اولویت و اهمیت سبک های تصمیم گیری مدل اسپرولز و کندال در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای سپه شهر تهران چگونه است؟ نمونه آماری این تحقیق شامل 180 نفر از اعضای جامعه آماری بود که به طور تصادفی با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری داده ها, پرسشنامه حضوری بود. نتیجه تجزیه و تحلیل داده های تحقیق بیانگر آن بود که پنج سبک در بین مشتریان فروشگاه های زنجیره ای سپه شهر تهران شناسایی شد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جزنی، نسرین، عزیزی، شهریار، و حلوایی، علی عسگر. (1389). سبک ‌های تصمیم ‌گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(3 (پیاپی 36))، 9-24. SID. https://sid.ir/paper/115542/fa

    Vancouver: کپی

    جزنی نسرین، عزیزی شهریار، حلوایی علی عسگر. سبک ‌های تصمیم ‌گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(3 (پیاپی 36)):9-24. Available from: https://sid.ir/paper/115542/fa

    IEEE: کپی

    نسرین جزنی، شهریار عزیزی، و علی عسگر حلوایی، “سبک ‌های تصمیم ‌گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 3 (پیاپی 36)، pp. 9–24، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115542/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا