APA:
کپیموتمنی، علیرضا، و جعفری، ابراهیم. (1388). بررسی زمینه های پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت هتلداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 8(30)، 49-65. SID. https://sid.ir/paper/115593/fa
Vancouver:
کپیموتمنی علیرضا، جعفری ابراهیم. بررسی زمینه های پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت هتلداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛8(30):49-65. Available from: https://sid.ir/paper/115593/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موتمنی، و ابراهیم جعفری، “بررسی زمینه های پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت هتلداری ایران،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 8، no. 30، pp. 49–65، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115593/fa