APA:
کپییاوری، مریم، گروسی، بهشید، صافی زاده، حسین، و عباس زاده، عباس. (1394). بررسی ارتباط جو روانی- اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و استادان. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 12(3)، 504-511. SID. https://sid.ir/paper/116784/fa
Vancouver:
کپییاوری مریم، گروسی بهشید، صافی زاده حسین، عباس زاده عباس. بررسی ارتباط جو روانی- اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و استادان. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1394؛12(3):504-511. Available from: https://sid.ir/paper/116784/fa
IEEE:
کپیمریم یاوری، بهشید گروسی، حسین صافی زاده، و عباس عباس زاده، “بررسی ارتباط جو روانی- اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و استادان،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 12، no. 3، pp. 504–511، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116784/fa