APA:
کپیکهنسال، محمدرضا، و فیروززارع، علی. (1393). بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی موثر در تاثیرپذیری مشتریان از سیاست های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی نومیال لاجیت. تحقیقات اقتصادی، 49(1)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/11702/fa
Vancouver:
کپیکهنسال محمدرضا، فیروززارع علی. بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی موثر در تاثیرپذیری مشتریان از سیاست های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی نومیال لاجیت. تحقیقات اقتصادی[Internet]. 1393؛49(1):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/11702/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کهنسال، و علی فیروززارع، “بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی موثر در تاثیرپذیری مشتریان از سیاست های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی نومیال لاجیت،” تحقیقات اقتصادی، vol. 49، no. 1، pp. 1–18، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/11702/fa