مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

937
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

960
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن

صفحات

 صفحه شروع 113 | صفحه پایان 131

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    غباری بناب، باقر، پیرزادی، حجت، و بخشی، جعفر. (1395). تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 11(42)، 113-131. SID. https://sid.ir/paper/120279/fa

    Vancouver: کپی

    غباری بناب باقر، پیرزادی حجت، بخشی جعفر. تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1395؛11(42):113-131. Available from: https://sid.ir/paper/120279/fa

    IEEE: کپی

    باقر غباری بناب، حجت پیرزادی، و جعفر بخشی، “تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 11، no. 42، pp. 113–131، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120279/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button