APA:
کپیغباری بناب، باقر، پیرزادی، حجت، و بخشی، جعفر. (1395). تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 11(42)، 113-131. SID. https://sid.ir/paper/120279/fa
Vancouver:
کپیغباری بناب باقر، پیرزادی حجت، بخشی جعفر. تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1395؛11(42):113-131. Available from: https://sid.ir/paper/120279/fa
IEEE:
کپیباقر غباری بناب، حجت پیرزادی، و جعفر بخشی، “تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 11، no. 42، pp. 113–131، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120279/fa