APA:
کپیخالقی بایگی، مریم، بنار، احد، و ابراهیمی، ابوالفضل. (1393). فاکتورهای اساسی اثرگذار بر عدم موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع در نظام سلامت, مورد مطالعه. مدیریت اطلاعات سلامت، 11(5 (پیاپی 39))، 645-656. SID. https://sid.ir/paper/121640/fa
Vancouver:
کپیخالقی بایگی مریم، بنار احد، ابراهیمی ابوالفضل. فاکتورهای اساسی اثرگذار بر عدم موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع در نظام سلامت, مورد مطالعه. مدیریت اطلاعات سلامت[Internet]. 1393؛11(5 (پیاپی 39)):645-656. Available from: https://sid.ir/paper/121640/fa
IEEE:
کپیمریم خالقی بایگی، احد بنار، و ابوالفضل ابراهیمی، “فاکتورهای اساسی اثرگذار بر عدم موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع در نظام سلامت, مورد مطالعه،” مدیریت اطلاعات سلامت، vol. 11، no. 5 (پیاپی 39)، pp. 645–656، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/121640/fa