APA:
کپیعاشوری، جمال، کجباف، محمدباقر، منشئی، غلامرضا، و طالبی، هوشنگ. (1393). تاثیر روش های آموزشی نقشه مفهومی, یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 11(14 (پیاپی 41))، 63-73. SID. https://sid.ir/paper/127277/fa
Vancouver:
کپیعاشوری جمال، کجباف محمدباقر، منشئی غلامرضا، طالبی هوشنگ. تاثیر روش های آموزشی نقشه مفهومی, یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1393؛11(14 (پیاپی 41)):63-73. Available from: https://sid.ir/paper/127277/fa
IEEE:
کپیجمال عاشوری، محمدباقر کجباف، غلامرضا منشئی، و هوشنگ طالبی، “تاثیر روش های آموزشی نقشه مفهومی, یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 11، no. 14 (پیاپی 41)، pp. 63–73، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127277/fa