مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

959
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

693
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیات علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته های تخصصی و سطح تحصیلات آنان

صفحات

 صفحه شروع 70 | صفحه پایان 81

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عامری، شهربانو، سبحانی نژاد، مهدی، و رهنما، اکبر. (1395). بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیات علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته های تخصصی و سطح تحصیلات آنان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(21 (پیاپی 48))، 70-81. SID. https://sid.ir/paper/127340/fa

    Vancouver: کپی

    عامری شهربانو، سبحانی نژاد مهدی، رهنما اکبر. بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیات علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته های تخصصی و سطح تحصیلات آنان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(21 (پیاپی 48)):70-81. Available from: https://sid.ir/paper/127340/fa

    IEEE: کپی

    شهربانو عامری، مهدی سبحانی نژاد، و اکبر رهنما، “بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیات علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشته های تخصصی و سطح تحصیلات آنان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 21 (پیاپی 48)، pp. 70–81، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127340/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button