APA:
کپیایمانی، صدف، کردنوقابی، رسول، فرهادی، مهران، و جوادی ممتاز، طیبه. (1396). تاثیر آموزش حل مساله بر تغییرپذیری سبک شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 14(26 (پیاپی 53))، 100-108. SID. https://sid.ir/paper/127531/fa
Vancouver:
کپیایمانی صدف، کردنوقابی رسول، فرهادی مهران، جوادی ممتاز طیبه. تاثیر آموزش حل مساله بر تغییرپذیری سبک شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1396؛14(26 (پیاپی 53)):100-108. Available from: https://sid.ir/paper/127531/fa
IEEE:
کپیصدف ایمانی، رسول کردنوقابی، مهران فرهادی، و طیبه جوادی ممتاز، “تاثیر آموزش حل مساله بر تغییرپذیری سبک شناختی وابسته به زمینه به مستقل از زمینه دانش آموزان متوسطه منطقه هلیلان (کهره)،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 14، no. 26 (پیاپی 53)، pp. 100–108، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127531/fa