APA:
کپیفیضی، فرخ، مهدی زاده، حسین، و آقایی، شیرزاد. (1396). مقایسه تاثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج, بر یادگیری, یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 14(25 (پیاپی 52))، 130-140. SID. https://sid.ir/paper/127540/fa
Vancouver:
کپیفیضی فرخ، مهدی زاده حسین، آقایی شیرزاد. مقایسه تاثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج, بر یادگیری, یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1396؛14(25 (پیاپی 52)):130-140. Available from: https://sid.ir/paper/127540/fa
IEEE:
کپیفرخ فیضی، حسین مهدی زاده، و شیرزاد آقایی، “مقایسه تاثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج, بر یادگیری, یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 14، no. 25 (پیاپی 52)، pp. 130–140، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127540/fa