APA:
کپیمعتمدی، اعظم، و یوسف زاده، محمدرضا. (1394). بررسی تاثیر سبک های آموزش (مداخله ای, تعاملی, غیر مداخله ای) بر میزان خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی 91-90. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(18 (پیاپی 45))، 93-107. SID. https://sid.ir/paper/127592/fa
Vancouver:
کپیمعتمدی اعظم، یوسف زاده محمدرضا. بررسی تاثیر سبک های آموزش (مداخله ای, تعاملی, غیر مداخله ای) بر میزان خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی 91-90. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(18 (پیاپی 45)):93-107. Available from: https://sid.ir/paper/127592/fa
IEEE:
کپیاعظم معتمدی، و محمدرضا یوسف زاده، “بررسی تاثیر سبک های آموزش (مداخله ای, تعاملی, غیر مداخله ای) بر میزان خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه در سا ل تحصیلی 91-90،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 18 (پیاپی 45)، pp. 93–107، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127592/fa