APA:
کپیباقرپور، طاهره، و جهانیان، رمضان. (1391). اثر سه نوع متفاوت تمرینات ذهنی و مدل سازی بر خودکارآمدی دانشجویان دختر مبتدی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 9(34)، 84-91. SID. https://sid.ir/paper/127613/fa
Vancouver:
کپیباقرپور طاهره، جهانیان رمضان. اثر سه نوع متفاوت تمرینات ذهنی و مدل سازی بر خودکارآمدی دانشجویان دختر مبتدی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1391؛9(34):84-91. Available from: https://sid.ir/paper/127613/fa
IEEE:
کپیطاهره باقرپور، و رمضان جهانیان، “اثر سه نوع متفاوت تمرینات ذهنی و مدل سازی بر خودکارآمدی دانشجویان دختر مبتدی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 9، no. 34، pp. 84–91، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127613/fa