APA:
کپیزارع، حسین، مهدویان، علیرضا، و نهروانیان، پروانه. (1389). اثر محتوای عاطفی تکالیف بر عملکرد حافظه آشکار و ناآشکار دانشجویان. مجله علوم رفتاری، 4(2)، 129-133. SID. https://sid.ir/paper/129731/fa
Vancouver:
کپیزارع حسین، مهدویان علیرضا، نهروانیان پروانه. اثر محتوای عاطفی تکالیف بر عملکرد حافظه آشکار و ناآشکار دانشجویان. مجله علوم رفتاری[Internet]. 1389؛4(2):129-133. Available from: https://sid.ir/paper/129731/fa
IEEE:
کپیحسین زارع، علیرضا مهدویان، و پروانه نهروانیان، “اثر محتوای عاطفی تکالیف بر عملکرد حافظه آشکار و ناآشکار دانشجویان،” مجله علوم رفتاری، vol. 4، no. 2، pp. 129–133، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129731/fa