مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

416
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

867
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی بهینه سبد سرمایه گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران

صفحات

 صفحه شروع 75 | صفحه پایان 97

چکیده

 در عصر حاضر, افراد برای رفع نیازهای خود به دنبال تنوع در کالاها و خدمات اند. با توجه به مفهوم CRM, شرکت های بزرگ در مواجهه با خواسته مشتریان باید تلاش خود را معطوف به سازماندهی دقیق «سبد سرمایه گذاری» نمایند. پژوهش های پیشین, مبین نیاز به چنین توجهاتی درباره صنایع خدماتی, خصوصا از جنبه کیفی آن بوده است. برای پاسخ به این نیاز, «الگوی بهینه سبد سرمایه گذاری منسجم خدمات» از تلفیق «الگوی مدیریت منسجم خدمات» با «مدل ABX» نیوکامب, ارائه شد. به منظور ارتقای سطح کیفی این الگو در دستیابی به نتایج راهبردی, تمام گام های تحقیق با مد نظر قرار دادن منافع اجتماعی - اقتصادی «اعتماد» نسبت به نیاز مشتریان فعلی و جدید اعمال شده است. از آنجا که میان صنایع خدماتی, صنعت بیمه, یکی از سرمایه گذاران فعال در بورس, و رکنی مهم و موثر در رشد صنایع دیگر است در این تحقیق پیمایشی, با ابزار پرسش نامه برای اطمینان از عملیاتی بودن الگوی پیشنهادی, آن را در این صنعت آزمودیم. یافته ها نشان می دهد که ضمن گرایش بیشتر اعتماد بیمه گران نسبت به مشتریان جدید, سبد سرمایه گذاری حاضر حدود 30% از سطح مطلوب خود فاصله دارد. همچنین, این الگو توانسته است پیشگام بودن بیمه گران ایرانی فعال در بورس از فرابورس را در مقایسه با یکدیگر از نظر میزان توجه داشتن به جنبه کیفی سبد سرمایه گذاری, کمتر از 10% شناسایی کند و چرایی آن را با سطوح 8PS و 8CS تبیین نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهستانی، سمیه، و خانلری، امیر. (1392). الگوی بهینه سبد سرمایه گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران . اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 7(2 (پیاپی 14) )، 75-97. SID. https://sid.ir/paper/129800/fa

    Vancouver: کپی

    بهستانی سمیه، خانلری امیر. الگوی بهینه سبد سرمایه گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران . اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1392؛7(2 (پیاپی 14) ):75-97. Available from: https://sid.ir/paper/129800/fa

    IEEE: کپی

    سمیه بهستانی، و امیر خانلری، “الگوی بهینه سبد سرمایه گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران ،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 75–97، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129800/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button