APA:
کپیدهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، همتی، امین، و رئوفی، مصطفی. (1398). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی. راهبردهای بازرگانی، 26 (دوره جدید)(13 )، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/253030/fa
Vancouver:
کپیدهقانی سلطانی مهدی، محمدی اسفندیار، همتی امین، رئوفی مصطفی. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1398؛26 (دوره جدید)(13 ):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/253030/fa
IEEE:
کپیمهدی دهقانی سلطانی، اسفندیار محمدی، امین همتی، و مصطفی رئوفی، “بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 26 (دوره جدید)، no. 13 ، pp. 59–78، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253030/fa