مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,657
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,910
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 78

چکیده

 هدف از این پژوهش, مطالعه و بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی در شرکت های بیمه در استان کرمان می باشد. جامعه آماری در این تحقیق مدیران و کارکنان شرکت های بیمه در استان کرمان بوده و حجم نمونه برای جامعه مورد نظر برابر با 252 نفر می باشد که برای به دست آوردن حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده و فرمول کوکران استفاده شده است. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده که برای روایی آن از روایی سازه و برای پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. همچنین در این تحقیق برای گردآوری اطلاعات, روش کتابخانه ای و میدانی بکار گرفته شده است. تحقیق حاضر بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز, از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های همبستگی, تحلیل عاملی تأییدی و مدل سازی معادلات ساختاری موجود در بسته-های نرم افزاری SPSS و LISREL استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر معناداری (ضریب معناداری 36/6) بر عملکرد بازاریابی دارد که این تأثیر به صورت مستقیم می باشد. این در حالی است که مدیریت ارتباط با مشتری به طور غیرمستقیم و از طریق حافظه بازاریابی (ضریب معناداری 95/24) و نوآوری بازاریابی (ضریب معناداری 37/12) نیز تأثیر مثبت معناداری بر عملکرد بازاریابی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، همتی، امین، و رئوفی، مصطفی. (1398). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی. راهبردهای بازرگانی، 26 (دوره جدید)(13 )، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/253030/fa

    Vancouver: کپی

    دهقانی سلطانی مهدی، محمدی اسفندیار، همتی امین، رئوفی مصطفی. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1398؛26 (دوره جدید)(13 ):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/253030/fa

    IEEE: کپی

    مهدی دهقانی سلطانی، اسفندیار محمدی، امین همتی، و مصطفی رئوفی، “بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی با تبیین نقش میانجی نوآوری و حافظه بازاریابی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 26 (دوره جدید)، no. 13 ، pp. 59–78، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253030/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button