مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

948
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

785
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 114

کلیدواژه

رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS)Q2

چکیده

 هدف از این پژوهش ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات می باشد. در این پژوهش رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) جهت تعیین امتیاز شاخص ها پیشنهاد شده است. در این رویکرد با در نظر گرفتن یک طیف 10 درجه ای در تدوین پرسشنامه, اهمیت هر شاخص در زنجیره تامین خدمات دوسویه- دوسطحی, از دیدگاه مشتری و ارائه کننده خدمت نشان داده شده است. پنج بیمارستان در بخش مرکزی استان اصفهان جهت مطالعه انتخاب شدند و شاخص های مرتبط با فرآیند سونوگرافی که در پژوهش گذشته SMART بودنشان مورد سنجش قرار گرفته بود, مورد بررسی قرار گرفتند. با بهره گیری از روش NIS اهمیت هر شاخص از دیدگاه ارائه کننده خدمت و دریافت کننده خدمت مشخص و از یکدیگر تفکیک گردید. با شناخت میزان اهمیت هر شاخص از دیدگاه ارائه کننده خدمت و مشتریان, سازمان می تواند برنامه ریزی هایی متناسب را طرح ریزی کند و از این طریق موجب افزایش بهره وری, کارایی و اثربخشی, رضایت در کارکنان و مشتریان در بخش خدمات, ارتقای سرویس دهی هدفمندی در زنجیره تامین, گردش مالی بالا, چابکی زنجیره تامین گردد. روش NIS توسعه یافته روش NPS در حوزه وفاداری مشتری است که برای اولین بار در حوزه مدیریت زنجیره تامین مورد استفاده قرار می گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاهین، آرش، و دژطاهریان، مریم. (1394). ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه. علوم مدیریت ایران، 10(39)، 87-114. SID. https://sid.ir/paper/130338/fa

    Vancouver: کپی

    شاهین آرش، دژطاهریان مریم. ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1394؛10(39):87-114. Available from: https://sid.ir/paper/130338/fa

    IEEE: کپی

    آرش شاهین، و مریم دژطاهریان، “ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه،” علوم مدیریت ایران، vol. 10، no. 39، pp. 87–114، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130338/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button