Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,195
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

857
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)

صفحات

 صفحه شروع 221 | صفحه پایان 240

چکیده

 برند شهری, دارایی مهمی برای توسعه پایدار شهری بوده و وجه تمایز بین شهرهاست. برندسازی شهر, پدیده ای است که شهرها برای نیل به مزیت رقابتی پایدار در عصر جهانی شدن و بسترسازی برای کارآفرینی, بدان نیاز دارند. هدف اصلی این پژوهش, طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی در شهرستان گرمی می باشد. روش تحقیق برحسب هدف, بنیادی و برحسب گردآوری اطلاعات کیفی و با استفاده از روش نظریه داده بنیاد انجام شده است. در این پژوهش با استفاده از روش های نمونه گیری هدفمند و گلوله برفی, 21 نفر از اعضای هیأت علمی رشته های مدیریت شهری, مدیریت بازاریابی, مدیریت اجرایی, مدیریت دولتی و مدیریت فرهنگی و مدیران شهرداری و افراد دارای تجربه مدیریت شهری, مورد مصاحبه های عمیق قرار گرفتند و سپس داده های حاصل از آنها از طریق کدگذاری باز, محوری و انتخابی, تجزیه و تحلیل شد. الگوی پارادایمی برندسازی از شرایط علی, شرایط زمینه ای, متغیرهای مداخله گر, راهبردها و پیامدهای برندسازی(توسعه کارآفرینی, توسعه سرمایه اجتماعی, جذب و توسعه سرمایه گذاری وگردشگری, و توسعه روستایی و کاهش مهاجرت) برای آن شهر, نتایج تحقیق محسوب می شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهاری، نادر، آقازاده، هاشم، روشن دل اربطانی، طاهر، و صدقی، شهرام. (1396). طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی). توسعه کارآفرینی، 10(2 )، 221-240. SID. https://sid.ir/paper/131227/fa

    Vancouver: کپی

    بهاری نادر، آقازاده هاشم، روشن دل اربطانی طاهر، صدقی شهرام. طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی). توسعه کارآفرینی[Internet]. 1396؛10(2 ):221-240. Available from: https://sid.ir/paper/131227/fa

    IEEE: کپی

    نادر بهاری، هاشم آقازاده، طاهر روشن دل اربطانی، و شهرام صدقی، “طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)،” توسعه کارآفرینی، vol. 10، no. 2 ، pp. 221–240، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131227/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا