APA:
کپیروستا، احمد، قره چه، منیژه، حمیدی زاده، محمدرضا، و محمدی فر، یوسف. (1395). مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه ی داده بنیاد. مدیریت برند، 3(5 )، 41-68. SID. https://sid.ir/paper/267518/fa
Vancouver:
کپیروستا احمد، قره چه منیژه، حمیدی زاده محمدرضا، محمدی فر یوسف. مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه ی داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(5 ):41-68. Available from: https://sid.ir/paper/267518/fa
IEEE:
کپیاحمد روستا، منیژه قره چه، محمدرضا حمیدی زاده، و یوسف محمدی فر، “مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه ی داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 3، no. 5 ، pp. 41–68، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267518/fa