Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

767
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

558
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتباط میان رهبری تحول آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)

صفحات

 صفحه شروع 571 | صفحه پایان 590

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط میان رهبری تحول آفرین, بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفته است. این پژوهش از نوع کاربردی و به صورت توصیفی-همبستگی است. جامعة آماری پژوهش شامل 320 نفر از کارشناسان و سرپرستان بیست ادارة تابعة مدیریت تدارکات و امور کالا بوده است که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی, 143 نفر نمونه درنظر گرفته شد. جمع آوری داده ها براساس پرسشنامة استاندارد انجام گرفت که روایی آن را اعضای هیئت علمی دانشگاه و پایایی آن را روش پایایی ترکیبی و آلفای کرونباخ تأیید کرد. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS-2 صورت پذیرفت. نتایج نشان داد رهبری تحول آفرین بر گرایش کارآفرینانه با شدت (409/0), رهبری تحول آفرین بر بازاریابی داخلی با شدت (493/0) و همچنین, بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانه با شدت (381/0) تأثیر دارد و درنهایت بازاریابی داخلی در تأثیر رهبری تحول آفرین بر گرایش کارآفرینانه با شدت (188/0) به عنوان میانجی گری جزئی تأثیرگذار است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اکبری، مرتضی، ایمانی، صاحب، قبادنژاد، مهدی، و رحیمی، رحیم. (1394). ارتباط میان رهبری تحول آفرین, بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب). توسعه کارآفرینی، 8(3 )، 571-590. SID. https://sid.ir/paper/131358/fa

    Vancouver: کپی

    اکبری مرتضی، ایمانی صاحب، قبادنژاد مهدی، رحیمی رحیم. ارتباط میان رهبری تحول آفرین, بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب). توسعه کارآفرینی[Internet]. 1394؛8(3 ):571-590. Available from: https://sid.ir/paper/131358/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی اکبری، صاحب ایمانی، مهدی قبادنژاد، و رحیم رحیمی، “ارتباط میان رهبری تحول آفرین, بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)،” توسعه کارآفرینی، vol. 8، no. 3 ، pp. 571–590، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131358/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا