مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

732
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

665
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کارایی نهادهای آموزش هنری بر بنیان متغیرهای اقتصادی

صفحات

 صفحه شروع 119 | صفحه پایان 136

چکیده

 فراهم آوری اطلاعات واقعی از جامعه نقطه آغازین حرکت در نهادهای آموزشی و پژوهشی مدرن است. بر اساس اطلاعات واقعی به دستامده از جامعه مورد مطالعه برنامه های آموزشی و پژوهشی به صورت متناوب تنظیم, و به روزرسانی می شوند. حوزه جغرافیایی مورد مطالعه در چنین نهادهایی بنا به مسولیت تعریف شده برای آنان در دو سطح کشوری و بین المللی صورت می گیرد. این اطلاعات پس از جمع آوری و پردازش قابل تبدیل به دو گونه بسته آموزشی و پژوهشی خواهد بود. در این مقاله دو مدل چین و امریکا در اجرای این سیستم معرفی و با نمونه ارایه شده توسط نگارنده برای دانشکده های موسیقی دانشگاه های انگلستان مقایسه می گردد.بسته های آموزشی منتج از چنین مطالعاتی زمینه را برای آموزش کاربردی فراهم می آورند؛ چنانکه بسته های پژوهشی راه را برای پژوهش های کاربردی و عمل گرا هموار می سازند. در این سیستم, آموزش دیدگان و پژوهش گران علاوه بر کارایی فراوان در حل مشکلات واقعی جامعه, خود از بهداشت روانی رضایت مندی شغلی برخوردار خواهند شد, این رضایتمندی شغلی ـ که در اثر تناسب منطقی بین درآمد و میزان تحصیلات افراد جامعه است ـ در نهایت به شکوفایی اجتماعی منجر خواهد شد. این مطالعه به طورکلی, به دنبال آسیب شناسی این موضوع است که چگونه آموزش هنر در ایران به رغم داشتن اهداف عالی, در ایجاد همسویی تحصیلات و بهره های شغلی توفیق چندانی نیافته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آزاده فر، محمدرضا. (1388). کارایی نهادهای آموزش هنری بر بنیان متغیرهای اقتصادی. آموزش عالی ایران، 2(2 (پیاپی 6))، 119-136. SID. https://sid.ir/paper/135900/fa

    Vancouver: کپی

    آزاده فر محمدرضا. کارایی نهادهای آموزش هنری بر بنیان متغیرهای اقتصادی. آموزش عالی ایران[Internet]. 1388؛2(2 (پیاپی 6)):119-136. Available from: https://sid.ir/paper/135900/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا آزاده فر، “کارایی نهادهای آموزش هنری بر بنیان متغیرهای اقتصادی،” آموزش عالی ایران، vol. 2، no. 2 (پیاپی 6)، pp. 119–136، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/135900/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button